Verwijzingen tijdens vakantie


Tijdens afwezigheid in verband met vakantie is het belangrijk dat verwijzingen via de Digitale Zorgverwijzer goed in behandeling worden genomen. Om ervoor te zorgen dat de patiënten zo snel mogelijk bij de Chronisch ZorgNet therapeut terecht kunnen, is het belangrijk dat je een cc-mailadres in je portfolio invult. Een nieuwe verwijzing via de Digitale Zorgverwijzer wordt naar de volgende drie emailadressen gemaild indien deze zijn ingevuld:

  1. Je gebruikersnaam (je e-mailadres waarmee je inlogt)
  2. Je cc-mailadres in je profiel (in te vullen via: Mijn Chronisch ZorgNet/mijn gegevens/cc-mailadres)
  3. Het cc-mailadres van je praktijk (in te vullen via: Mijn Chronisch ZorgNet/Mijn Praktijken/de blauwe knop ‘bewerken’ kiezen achter de praktijk/e-mailadres (CC))

Als je deze drie mogelijkheden benut adviseren we jou om een collega te vragen om contact op te nemen met de nieuwe patiënt zodra er een nieuwe verwijzing binnenkomt via mail. Het is dus belangrijk dat je collega beschikt over jouw inloggegevens, zodat hij/zij de gegevens van de patiënt in jouw portfolio kan inzien en de status kan aanpassen.

Let op: jouw collega maakt dan een afspraak met deze nieuwe patiënt én jouw collega past de status aan van deze verwijzing zodat de verwijzing is afgerond.